סגירת עסקה עם לקוח
השקעתם בשיווק ופרסום של העסק שלכם, השגתם לידים והצלחתם לעניין לקוחות פוטנציאליים בשירותים או במוצרים שלכם. כעת, הגעתם לשלב הקריטי של סגירת עסקה עם לקוח פוטנציאלי.
אז כדי שתעברו זאת בשלום, לפניכם כמה טיפים שכדאי ליישם בדרך לחתימה המיוחלת על החוזה:
הצגת לקוחות עבר
מומלץ להציג לקוחות גדולים, מוכרים, שיש להם מוניטין גבוה. אפשרות נוספת היא להציג לקוחות שעוסקים בתחום העסק של הלקוח הפוטנציאלי. כך תוכלו להרשים אותו שיש לכם ניסיון בניהול לקוחות דומים לו.
הצגת הישגים
הציגו את היתרונות ואת הבידול שלכם ביחס למתחרים והראו לו הוכחות שונות לכך שאתם מבצעים עבודה טובה. לדוגמה, תוכלו להציג בפניו אתר של לקוח שהצלחתם לקדם אותו מהמיקומים האחרונים בתוצאות החיפוש למיקומים בעמודים הראשונים.
הצעת מחיר מפורטת ושקופה
כאשר אתם דנים בנושא סגירת עסקה, עליכם להעביר ללקוח הפוטנציאלי הצעת מחיר. זהו מסמך תמציתי שבו יש לתאר את השירות שאתם מציעים ללקוח ושהוא מתעניין בו, ולציין מהו התמחור שאתם דורשים עבור השירות שלכם. חשוב לתאר את כל השירותים שאתם מתכוונים לספק ולפרט מהם תנאי התשלום – האם יש צורך בקבלת מקדמה, מהו מועד התשלום, האם עליו לשלם עבור שעות נוספות ועוד.