ספיר מרדן

מורה פרטית ספיר מרדן

ביואינפורמטיקה, תואר שני, בוגרת, University of Bristol
מלמדת בתל אביב -יפו ועוד 14 ישובים
מורה מקצועית לאנגלית עם ניסיון רב. שיעורים מאורגנים, מותאמים אישית לתלמיד ובאווירה נעימה. מהכנה לבגרות ועד שיחות שוטפות - יחד נגיע להצלחה!

 .תאור מפורט

עם שנים רבות של ניסיון בהדרכת אנגלית לתלמידים בכל הרמות והגילאים, אין לי ספק שיחד נוכל להגיע להצלחה שלך! בתור בת ישראלית למשפחה אמריקאית, תמיד הייתה לי תשוקה לשפר את האנגלית שלי למקסימום, ואני תמיד שמחה לשתף וללמד מהשיטות שלי!

קצת עלי:
אני הייטקיסטית בוגרת תואר שני מאוניברסיטת בריסטול שבאנגליה. אני מלמדת אנגלית שנים רבות, ואוהבת לשים דגש על התאמת השיעור והחומר לתלמיד/ה ואופן הלמידה שהכי מתאים לו/לה. ליוויתי מבוגרים אשר לא ידעו לדברר בכלל עד ששוחחנו באנגלית, הכנתי תלמידי תיכון לבגרויות, ותמיד הכי חשוב לי - לשאוף הכי גבוה שאפשר!

אנגלית למבוגרים:
הדרכתי שנים רבות בתוכנית flow, תוכנית המלמדת ומשפרת אנגלית לבוגרים אשר רוצים ללמוד לשוחח שותף. הדגש בשיעור הוא התאמה לתלמיד ולאופן שבו רואים שיפור והצלחה. בשיעור אני גם עוברת על חוקים בסיסיים, וגם מנהלת שיח שוטף - כי בסוף, אם לא מדברים אנגלית, לא משתפרים!

תלמידי יסודי, חטיבה ותיכון:
כל השיעורים, החוקים והתרגילים יהיו מסוכמים באופן מסודר וישלחו לתלמיד לאחר השיעור. אני נוהגת להיות רגישה וסבלנית לתלמידים ושואפת תמיד להעלות אותם לרמת הצלחה גבוהה יותר ממה שהם מאמינים שהם יכולים!

אנגלית פעם ראשונה:
האם תמיד חלמתם לדבר אנגלית, אבל הרגשתם שזהו, זה כבר מאוחר מידי? אני אשמח לעזור לכם לעבור את המכשול הזה! הכנסתי מוטיבציה ואמונה באנשים שלא האמינו שיוכלו לשוחח באנגלית! אני מאמינה שכל אחד יכול, צריך רק להתחיל ולמצוא מורה המבין את הקושי בללמוד שפה.

אופן השיעור:
השיעורים מועברים אונליין, כל החומר ישלח אליכם לאחר השיעור בסיכום מסודר.

 השכלה

בוגרת תואר שני בביואינפורמטיקה בUniversity of Bristol (2023-2024)
בוגרת תואר ראשון במדעי החיים באוניברסיטת תל אביב (2017-2019)

 נסיון

מתחילים
מתקדמים
תלמידי בית ספר
חטיבה
הכנה לבגרויות
הפרעות קשב וריכוז
מתרגל
מרצה
סטודנטים

 מקום מפגש

אונליין
אצל המורה
אצל התלמיד

  תעריף

  הזן תעריף לשעה
  הזן תעריף לשעה
הנחה עבור שיעור כפול
הנחה עבור מספר שיעורים
שיעור ניסיון של 30 דקות בחינם.

 חוות דעת והמלצות   כתוב חוות דעת

נועה כהן
ע"י
ספיר פשוט מורה מדהימה! היא ממש עזרה לי להתכונן לבגרות בצורה הכי טובה שיכולתי לבקש. השיעורים איתה היו מעניינים וממוקדים, והיא הצליחה להסביר כל דבר בצורה כזאת שהיה לי הרבה יותר קל להבין. תודה ספיר!!!

לפני: 7 ימים
גבי מונק
ספיר מקסימה ומורה מצוינת
יודעת לתת דגשים במקומות הנכונים.
מסודרת תמיד עם מסמך משותף שבו כותבת אונליין תיקונים/דוגמאות וכו׳.
השיחה עם ספיר טבעית וזורמת והיא יודעת לכוון את עצמה לרמה וסגנון הלימוד של כל התלמיד.
בתור אחד שרצה לשפר את הדיבור - ספיר עזרה לי מאוד לשפר את ההבנה (למשל עבודה על מילים שלא הכרתי) וגם את רמת הדיבור שלי בשיחה.
ברמה האישית תמיד כיף להיפגש עם ספיר והיא נותנת תחושה חמימה.
ממליץ בחום!!!
תודה רבה ספיר ובהצלחה!

לפני: 7 ימים
לינור נווה
ע"י
הגעתי לספיר דרך האתר הנפלא הזה, ספיר נראתה לי נגישה ונעימה ואכן גיליתי שצדקתי. קיבלתי הסברים מפורטים על כל שאלה שהייתה לי. האנגלית שלה ברמה מאוד גבוהה וחד משמעית שיפרנו יחד את האנגלית שלי. בנוסף, גיליתי שהיא אדם סקרן ויש לה ידע רחב בתחום שלה אז לפעמים גם דיברנו על מדעים, ביולוגיה וכו באנגלית ולמדתי המון! תודה לך על הסבלנות, עזרת לי המון!

לפני: 7 ימים